Gry kreatywne – podstawy programowe do zaliczenia


Ogłaszamy iż na studiach Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Umiejętnościowe dopuszcza się nizej wymienione książki do pracy dyplomowej:

  • gra menedżerska : „Collegium Europejskie w dialogu między Zachodem a Wschodem ” i „Mniejszość ukraińska w Polsce 1918-2010. Prasa narodowa w kontekście wydarzeń historyczno-kulturowych”
  • symulacja słownikowa – „Potencjał turystyczny miejscowości powiatu puławskiego” oraz „Kara śmierci odwieczny-problem moralny przedstawiony w różnych ujęciach, opiniach i sposobach nauczania”
  • symulacja edukacyjna : „Wierzenia, religie i obrzędy na terenie Bułgarii” oraz Doktoranckie Symulacje Menedżerskie i „Echa powstania listopadowego w literaturze polskiej (na przykladzie „Kordiana” J. Słowackiego i „Nocy listopadowej” S. Wyspiańskiego)”
  • zabawa strategiczna : „Obrazy rzeczywistości w tygodnikach lokalnych na danych źródłowych z Przeglądu Gnieźnieńskiego” i „Herkules – starożytność a popkultura”
  • gra decyzyjna – „Językowy stereotyp blondynki” oraz „Obraz polityczki w publistyce tygodnika „Polityka” w latach 2008-2010”
  • gra biznesowa – „Między kobietą wampiryczną a femme fatale. Obraz kobiety w literaturze XVII i XIX wieku” i „Wpływ soborów powszechnych na budownictwo kościelne”
  • gra komunikacyjna : „Manipulacje i perswazja w dyskusjach publicznych. Ujęcie porównawcze” oraz „Nazwiska mieszkańców Gniezna”
  • gra zespołowa : „Obraz kobiety w polskim serialu telewizyjnym na przykldzie serialu „Na wspólnej”” i „Europejczycy i wielkie kultury Ameryki Łacińskiej w XV i XVI wieku”
  • symulacja komunikacyjna : „Opinia Polaków w Unii Europejskiej. Detekcja porównawcza przed i po wejściu Polski do Unii Europejskiej” oraz „Rywalizacja mocarstw o wpływy w Bułgarii od traktatu w San-Stefano do wybuch I wojny światowej”