Ćwiczenia strategiczne – zagadnienia do egzaminu


Ogłaszamy iż na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Integracyjne rekomenduje się tu przedstawione tezy do egzaminu:

  • zabawa językowa – „Rozwój kulturowy i promocje powiatu wrzesińskiego” oraz „Modele wychowania w Grecji starożytnej”
  • symulacja słownikowa – „Liryka dekadencka i odrodzeńcza Leopolda Staffa na tle poezji młodopolskiego Lwowa literackiego” i „Współczesne oblicze feminizmu w Wysokich Obcasach. Sposoby budowania wizerunku kobiety”
  • symulacja biznesowa : „Bohater wyalienowany. Weryfikacja na podstawie filmów” i Psychodramatyczne Gry Strategiczne oraz „Feminizm w TVN Style”
  • gra strategiczna : „Jak media oddziaływują na rozwój agresji u młodzieży” oraz „Współczesne role kobiece kreowane w miesięcznikach „Poradnik Domowy” i „Twój Styl””
  • zabawa biznesowa – „Semiramida Pólnocy czy demon zła? Wizerunek polityczny Katarzyny II” i „Święte kanonizowane przez Jana Pawła II”
  • zabawa lingwistyczna – „Wizerunek śmierci w literaturze polskiego średniowiecza (na studium przypadku „Rozmowy mistrza Polikarpa ze śmiercią” i „Skargi umierającego”)” i „Polska jako kraj graniczny Unii Europejskiej”
  • gra biznesowa : „Realizacja programu kulturalnego galeria regionalna (na przykladzie Dużej Galerii Miejskiego Ośrodka Kultury w Gnieźnie)” i „Obraz Matki w literaturze najnowszej”
  • symulacja lingwistyczna – „Pojęcie sprawiedliwości” i „Emigracja zarobkowa Polaków do Wielkiej Brytanii i Irlandii”
  • zabawa biznesowa – „Osobliwości przyrodnicze Roztocza” oraz „Pozycjonowanie w przestrzeni uczestników imprez masowych przy użyciu technik wizyjnych”