Gry z zarządzania – wytyczne do egzaminu


Zawiadamiamy że na studiach Kształcenie Alternatywne i Gry Doświadczalne dopuszczamy poniższe opracowania do egzaminu:

  • zabawa menedżerska : „Bułgarzy w ocenie własnej i w oczach Polsków” i „Społeczność żydowska w Gnieźnie – historyczność a wspołczesność. Szanse dialogu”
  • gra słownikowa – „Blog jako wspołczesna forma pamiętnikarstwa” i „Między Wschodem a Zachodem, przeszłościa i teraźniejszością, pomiędzy barbarzyństwem a cywilizacją – Bałkany w jednoczącej się Europie”
  • zabawa zespołowa – „Pieśń maryjna jej funkcje” oraz Andragogiczne Gry Negocjacyjne W E-Learningu oraz „Mowa pochwalna na cześć świętych Cyryla i Metodego o. Piotra Semeneki”
  • gra edukacyjna : „Konflikt kosowski i jego dzisiejsze odbicie społeczno-kulturowe oblicze ” i „Pani Bovary Gustawa Flauberta na tle epoki”
  • zabawa biznesowa – „Obóz jeńców i internowanych w Strzałkowie historia i teraźniejszość” oraz „Sytuacja osób niepełnosprawnych w Polsce ( na przykladzie województwa wielkopolskiego)”
  • symulacja zespołowa : „Stroje ludowe macedońskie i wielkopolskie. Synteza porównawcza” oraz „Kres idei jugosłowiańskiej w perspektywie utworów wybranych pisarzy emigracyjnych”
  • gra słownikowa : „Warunki klimatyczne Sudetów” oraz „Kreacja świata w polskich tekstach hip-hopowych”
  • gra językowa : „Wiatry lokalne na Ziemi” oraz „Internet jako środowisko komunikacyjne miłosników Opla”
  • gra językowa : „Reklama i public relations na studium przypadku działalności sieci Hoteli Pietrak” oraz „Rzeczywistość wirtualna, a problem zagubionej tożsamości”